tiistai 3. syyskuuta 2013

Lasten vaunuja ja arvauksia

Moikka taas! Pari päivää vierähtänyt ja mun viha pyöräilijöitä kohtaan kasvaa joka päivä... Uskomatonta miten liikennesäännöistä piittaamattomasti ne ajaa teillä.. Eikä minkään laista kunnioitusta autoilijoita kohtaan.. Eikös niitä koske samat säännöt kun meitä myös alinopeuden suhteen?? Kai se on niin että pyöräilijät on kuolemattomia, ainakin ajo tyylinsä mukaan :D Mutta joo nyt kun on saatu taas kivi sydämeltä niin pakko sanoa kyllä että jannittää kauheesti että onko meidän pikkunen poika vaiko tyttö. Oon jo pohdiskellut että mitä kaikkea kummankin kanssa voi tehdä :D mutta uskon että kaiken oppii matkan varrella. Ei mitään tarttee osata valmiiksi eihän kasvatuksessa olis mitään hauskaa eikä mielenkiintosta jos kaikki osais sen jo valmiiksi :) Pari päivää viellä ja sitten saadaan kuulla vastauksia! Päätettiin että mennään kanssa siihen 4D ultraan koska siinä näkee tosi tarkasti lapsen ja muita tärkeitä juttuja kuten esimerkiks huulihalkion. Jännä nähä että millanen se 4D homma on kun näkee sen omasta lapsesta :D oon katellut kyllä joitain youtube video pätkiä mutta eihän se oo sama kun sitten "livenä" näkee sen. Kattelin eilen vaunuja/rattaita ja en oikeen tunnu löytävän mitään jotka olis kivat.. Emmaljungalla oli "viking" malliset jotka vaikutti ihan kivoilta mutta ei sekään natsannut ihan täydellisesti.. Liekö mun vaatimuksilla mitään täydellisiä olemassakaan :D Pääasia että mahtuu meidän auton takakonttiin ilman ihmeempää taiteilua, koska farmaria me emme hanki ja se on varma! Ja seuraava hankinta olis se turvaistuin.. MISTÄ IHMEESTÄ mä löydän mustalla nahkalla turvaistuimen? :D Ei oo ikinä tullu vastaan mutta sellanen pitää saada. Nyt mä jatkan hommia ja palailen taas kun tiedetään lisää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti