keskiviikko 28. elokuuta 2013

Vapauksia ja särkyjä

Moro... Eilen oli taas ihan kiva päivä. Menin aamulla duuniin ja siellä sitten kysyttiin että "mitäs sä täällä teet kun sulla on vapaata" :D Siitä riemastuneena lähdin himaan ja katoin "bones"  sarjaa melkeen koko päivän.. Kyllä mä onneksi sain tehtyä jotain hyödyllistäkin, sillä "korjasin" mejän olkkarin kotiteatterin koska se ei toiminut oikein ja lisäsin siihen makkarin teatterista yhden subin entisen lisäksi :D Eli nyt on 2 subbaria olkkarissa (naapurit varmaan tosi tyytyväisiä taas). Vikillä särki vatsa eilen joka ehkä vähän huolestuttaa mua koska se on muutamana päivänä ollut tosi kipeä kuulemma.. ja vaikuttaa siltä että Viki on myös vilustunut. Se saattaa johtua tosta meidän ilmastoinnista myös kun yöt on ollut niin kylmiä viime aikoina ja tossa ei oo mitään säädintä lämpö tilalle.. Noh en tiiä mut toivotaan ettei tuu kauheen kipeeks koska se ei tee hyvää vauvallekaan ilmeisesti? Tänään olis tarkotus mennä ostamaan vauvalle jotain kivaa :D Ajattelin mennä ihan yksin sillä Viki on duunissa ja mulla koko loppu viikko vapaata! plus että se on ihan kiva olla yksinään välillä jotta ajatukset pysyy kasassa ja saa miettiä ihan omia juttuja sekä tehdä melkeen mitä vaan keksiii :D Naiset kun tuppaa olemaan vähän skeptisiä meidän miesten "MULLA ON NYT NIIN HYVÄ IDEA ETTÄ EI OO KOSKAAN OLLUT" jutuille :D Ei mulla tähän hetkeen muuta sitten. Päivittelen myöhemmin kuvia että mitä sieltä kaupasta tarttu mukaan babylle ;) Niin ja tässä kuva masusta tällä hetkellä! Viikko numero 19 alkoi tänään :)

Peace out!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti